מערכת קול סנטר מצליחה לשנות את צורת העבודה של עסקים רבים אך יש עדיין כמה שאלות שאין שאתם בוודאי רוצים לקבל עליהן תשובה. במאמר זה נעסוק בכל השאלות הנפוצות ביותר בתחום כדי שגם אתם תבינו האם זו הבחירה הכי טובה עבורכם.
למי כדאי להיעזר במערכת קול סנטר?
כל אחד יכול להיעזר במערכת קו לסנטר ולמעשה זאת אחת המערכות הכי נפוצות שיש. בין אם יש לכם עסק גדול מאוד או עסק בתחילת דרכו, אם אתם מתכננים אירוע ואתם רוצים שיעזרו לכם לנהל את אישורי ההגעה של ואפילו מדינות שרוצות להתמודד עם מצבים ביטחוניים כמו אסונות טבע או מלחמה וצריכות לספק מידע אמין לציבור לכולם מערכת קול סנטר יכולה להועיל.
איזה מידע המערכת יכולה להעביר?
הגדולה של מערכת קול סנטר היא שהיא יכולה למסור כל מידע שאתם רוצים למסור. היא יכולה לספק מידע לגבי מוצרים או שירותים מסוימים, היא יכולה לספק ללקוחות מידע לגבי תנאי תשלום ואפילו לקבל תשלום אנושי לחלוטין באשראי, היא יכולה לקבל תלונות ופניות והיא יכולה לקבוע תורים, כמו למשל למרפאות פרטיות או למשרדי עורכי דין, רואי חשבון וכולה.
כיצד הנתונים יעברו ואיך בדיוק?
אם יש לכם מרפאת שיניים, חנות דיגיטלית באינטרנט או כל עסק או גוף אחר שקולט מידע שצריך בסופו של דבר לעבור אליכם, אתם תוכלו לקבוע כיצד ומתי הוא עובר. תוכלו לבקש שהמידע יעבור בזה הרגע, תוכלו לבקש שהוא יעבור במרוכז בסוף היום, תוכלו לדרוש העברה שלו במייל בקובץ מסודר או בהודעת SMS וגם תוכלו להעביר אליכם שיחות אם אתם פנויים לפי תנאים שייקבעו מראש. מה שיפה במערכת סול סנטר שזה שהיא יכולה לפעול מתי שמתאים לעסק. ניתן לקבוע ששעות המענה יהיו בשעות העבודה המקובלות, עד שעה 22:00 בלילה או 24 שעות ביממה כאשר מה שמשפיע על כך הוא החבילה שתרכשו.