איך מצליחים בעולם תחרותי? משקיעים בשירות לקוחות
יותר מארבע מאות אלף עסקים רשומים בישראל נכון לשנת 2015. זוהי סטטיסטיקה מעניינת במיוחד בהתחשב בכך שאורך החיים הממוצע של עסק ישראלי נע בין שנתיים לשלוש. מרבית העסקים בעולם תחרותי כל כך כמו עולם העסקים הישראלי לא מצליחים לבלוט בתחומם ונסגרים לאחר תקופה קצרה. מה מבדיל בין עסק ששורד ומשגשג בעולם תחרותי ובין עסק שנסגר לאחר תקופה קצרה יחסית? במקרים רבים המפתח טמון בשירות הלקוחות. השקעה בשירות לקוחות איכותי ואדיב היא השקעה חשובה לא פחות ממוצר איכותי או מאמצי שיווק שונים.
מענה טלפוני איכותי – תנאי הכרחי ליצירת שירות לקוחות איכותי
אחד החלקים החשובים ביותר, וככל הנראה החלק החשוב ביותר, ביצירת שירות לקוחות איכותי הוא יצירה של מענה טלפוני יעיל לעסק שלכם. עסק קטן עם מעגל לקוחות מצומצם לא צריך להסתבך, מכיוון שהבעלים של עסק שכזה יענה למרבית השיחות בעצמו. עם זאת, ככל שמעגל הלקוחות גדל ומתרחב קשה יותר ויותר לספק מענה איכותי ויעיל לשיחות הטלפון הרבות ועם זאת אתם רוצים לשמור על מענה טלפוני מקצועי ואדיב, כמה שיותר קרוב אליכם. הפתרון לכך הוא פשוט – פנייה לשירות מקצועי בתחום זה.
אתם לא יכולים ליצור מענה טלפוני יעיל בעצמכם – ואתם צריכים לפנות למקצוענים
הלקוחות שלכם מצפים מכם לקבלת מענה טלפוני יעיל ואדיב מסביב לשעון. בנוסף, הם מצפים ששיחת הטלפון תהיה מקצועית. בשביל לעמוד בסטנדרטים גבוהים כל כך כשאתם גם כך עסוקים בעבודה כל היום, פנו לשירות מקצועי של מענה טלפוני. שירות זה יספק לעסק שלכם מענה מסביב לשעון, יפנה אליכם שיחות לפי הצורך וישמור תמיד על סטנדרטים גבוהים של אדיבות, מקצועיות ושירות איכותי.